Online les hebben
-
Ik heb al mijn lessen online tegenswoordigs en dat is dus niet te doen. Hoe zorgen jullie dat je de aandacht erbij houdt? Bij mij komen er ook de hele tijd gezinsleden moeilijk doen.
Je kamer op slot doen misschien? Ik heb het ook meegemaakt toen ik een kamer naast die van m’n broertje had. Die had altijd harde muziek aan. Ik moest altijd oordopjes aan bij het leren. Uiteindelijk ben ik op mezelf gegaan en had ik er geen last meer van :)
<p style=”text-align: left;”>Koptelefoon op, kamer op slot en niemand binnenlaten totdat je je ding hebt gedaan :)</p>
de computer staat bij ons in de woonkamer, dus vandaar. Ik snap het ook wel dat het vervelend is als m’n broertje en moeder de hele tijd stil moeten zijn enzo. Iemand zei ook al dat ik dan een andere computer moet neerzetten op m’n slaapkamer. Maar het is eigenlijk ook dat ik vooral ‘s ochtends in slaap val bijna. En onze docent heeft zo’n systeem bedacht dat hij dan ineens je naam noemt en dan moet je antwoord geven om te kijken of je oplet.
Omg ja dat doet mijn docent ook. Of tenminste, hij maakt er meer een grapje van als iemand niet meteen reageert.
Van online les naar fysiek les. Dit zijn de coronaregels in het nieuwe schooljaar:
En dit zijn de coronaregels in het voortgezet onderwijs:
- Je dient ingelogd te zijn om te kunnen reageren.